...org dalam

May 20, 2012

= this means EXAMs =

heyaaaa....

neh la exam
kiterg neh dlm minggu exam senanye...so mmg aku seorg multitas yg super fail..so tadela hapdet sgt kn katenye...so siang mlm aku dimeriahkan ngan kehadiran notes2 class kt sisi..owh indahnya

pestuh..dh siap prepare ala2 confident..lepas la satu paper arineh..contrast media & special procedures...soklan dier okay2 la cume a bit confusing..myb sbb mmg aku cuak nk jwb sbb selak2 je haaa....bentang2 markah semua besar2 dier tempek ntok satu soklan...

nak aku garap novel ke ape? soklan simple pointform pon bgi sampai seploh markah...*nanges xberlagu*...neh pon dh terjadi sblom neh...sbb tu jugak kot carry mark aku sket...so test neh adalah 60% dari 40% carry mark...

"nyatakan keanggunan lecture anda (20 markah)"

pastuh time ngah memikirkan hujah2 bernas demi nk mendapatkn markah tuh aku asek kompius je...seriusly term dier gune mmg aku xpenah tgk since silap aku gak depends ngan notes dier..alahai alahai...ape nk tulis kt kertas neh kn? takan nk tempek biodata kucing ketua kampung aku?
ikhlas dlm test...katenye
pastuh harusla toleh kiri kanan sbb nk dptkn inspirasi dri sahabat kelas yg mmg rajin memberi bantuan disaat genting mcmtuh...sempat lgi tgk org len kan..usha2 perkembangan derg..manetaw ade yg senaseb takpon ade yg dh muntah darah bagai...

tpi sebaeknya harusla jujur kan kalo nk exam neh..jgn meniru..tabaek tau...kang lecture tgk mesti dier ase sedih sbb student dier meniru..kalo mse test biase takpe...aku pon buat kot hahaha...ye la..aku kn bz..mne sempat nk study neh sumer hoho
glee ckp jgn meniru..
kalo dulu mase maseh jdi bebudak sekolah rendah yg comel dan semat...sape abes awal la dikira teror lam kelas...sbb boleh abeskan paper ngan cepat...mencurah2 ilmu..kalo boleh nk keluar awal tuh boleh lgi senyum sinis ngan classmate yg laen..aku dlu kecik2 moderate jeh..tade la otak geliga sgt..kalo geliga mmg aku kje ceramah org je skrg...
mengannoyingkn mbr sekelas
kalo dh besar2cmneh nk kuar awal tuh nampak sgt tade idea nk jwb..aku sanggup lgi lepak2 dlu duduk2 isap pen sambil mencari ilham..selalu kalo dh givap tuh start la mereka jwpan sendiri ngan skretip yg mungkin..tiada yg mustahil....tpi kalo yg direka tuh diterima pakai oleh penyemak..mmg heaven la kaw *tabur2 bunga sakura tanda gembira*
haruss show off kalo kejadian tuh belaku..
tpi kalo yg digoreng tuh xcun..boleh mati kering kne kutuk hahaha..penah la berlaku kt aku sndri...konfident giler jwp xingat la yg aku silap letak jwpan kt soklan laen..konfident la katakan...pestuh dh semak sumer n dpt balek..tekujat jugak ar tgk paper penuh ngan anak panah kaler merak...dh mcm suai susun plak kertas jwpan tuh hahaha...seb bek cikgu tuh baek ati bagi markah..kalo x mmg gagal le mase tuh..
jgn menagis mase exam..buruk benor
aku ade gak mbr neh mase sekolah dlu kalo dapat soklan susah mesti deir stress siap mengeluh mcm bru bangkrup..kiterg yg dgr neh sentap sensorg la kn..patah semangat dgr org mngeluh haha...belum lgi kes dier terbalek kan meja tuh..stress katenye..tataw la aku kalo dier amek test lesen memandu..kalo gagal tuh bley tebalek la pusat latihan tuh..hohoho *eh gelakkan org aku blom agi amek lesen..ngeee*
lakonan semula
so....kalo nk exam tuh kne study rerajen...jgn jdik macam aku...org sebok study dier sebok maen pixmic kat blekberi...byk dugaan katenye..so mmg la aku neh jenis suke stadi last menit jugak kn...so mmg kecoh la kalo nk test tuh...dh jdi kebiasaan...ala..standard kot student cmtuh hahaha

neh adalah dugaan godaan
so kalo nk study tuh mmg perlu ade semngat yg kukuh la...bru ase nk study..kalo x merase la xpaham langsung ape dlm notes tuh..mkin2 kalo tgk notes aku yg mmg bosan n super plain...sbb mls nk kretip2 dlm class yaaaw hahaha

muke xpaham notes sndrik
 apepon...meh la kite berusaha meningkat kn gpa ntok sem neh yeah...boleh la seronok sakan tgk result t....tade la nk wat drama emosi air mata duyung bagai kat opis...

anda seronok saya teruja
okai...neh jeeeh...ngantok neh....tpi gigihkan jugak merepek pasal exam arineh...apepon aku berharap la lecture tuh jgn la kejam sgt menyemak markah ye...kiterg neh bukan nye hebak sgt pon menjawab paper kaw...so jgn la ganas sgt bgi half-mark bagai...sedeh wooo...huuuu

babai *lelambai*



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?