...org dalam

Jun 27, 2012

- replay wednesday : hinder -

heyaaaa....

ari rabu yg panas telahpon menipiskn lelemak diperut..ade..dh taleh nk dibelai mlm kan..so sesape yg teringin nk buang flat tyre berharga iteeew...meh join aku sauna outdoor di kampung..kompom muke korg besegi2 sebab cheekbone sumer tesembol kuar...pestu cleavage dh tahap boleh sangkut hanger..neh dh panas ala2 savana..olee oleee

apepon memang aku berkubu tepi peti es..kejab2 bukak meneguk air sejuk..dh mcm karburetor kete dh panas neh..mencengkam jiwa...tpi panas2 cmneh lamak aku suke..apelagi..mase nk mencucisegala benda ygbolehditampung oleh ampaian...kang hujan harusla mcm petir belari demi nk mnyelamatkn hasil cucian secara pukalnya itu

so arineh mehla kite melayan yutube..neh video dri lagu lame ntah zaman mane...myb korg penah dgr...n to those yg suka menuba telinga dengar Justea Bibir takpon Keng-Pop meh la melemaskan jiwa anda dlm something yg selayaknya digelar seni...*drumroll*




huuuu...so dh tawu..? penah dgr? neh lagu dri Hinder : lips of an angel...lgu neh aku dgr mase aku still keje kat fastfood..tuh tahun 2008 n roomate aku slalu duk psg lagu neh...aku mmg seronok giler dgr lagu org sore garau..mcm feeling tu memang meresap..tu kalo tilawah aku suke dgr pacik2 bace...*tibeeeeh*
It’s really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet...Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak
so lagu neh stiap kali aku dgr memang aku teringat lgi saat2 first aku keje fastfood..byk sgt la kekejian aku buat..sampai bos pon mcm xendah dh ngan pangai kiterg sbb dh terlampau biase....n dier tawu..bukan org laen pon..kiterg jugak yg kje kt situ muahaha...

okai..itu sajeeeh..mari layan lagu neh sampai pitam muahahaha *sobs sobs*



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?