...org dalam

Jun 22, 2012

- mari bercerita lagi : Hafeesz Amran

heyaaaa....

mekaseh kt sedara Awie sebab bgi imuniti lagi...so since NTB xdisiar kt tv malaysia *sbb derg sibuk tayang sinetron indon haih* meh aku kasi hapdet pasal NTB season 2 neh yg bertemakan ala ala hutan fantasi...so far tinggal 6 peserta termasuk aku *wink wink* pestu Alya Syahirah, Arjunakirana, PCL, Rozuan Ismail ngan Zamani...so dgn adanya imuniti neh melayakkan aku sebagai antara top 5 ntok season neh...waaaa...kite suker kite suker...

-alamak...PCL lupe taruk..sorry bos..dh edit neh uhuuu...sorry sesangat

Adalah aku wajib happy hoh :D
okai cukup menggelabah seronok..back to tugasan imuniti episode 11 dimana kiterg kene menggarap entry pasal behlogers dri season 1 so kinda mcm yg aku buat aritu spesel ntok cik Eyma....so kali neh aku kne buat lagi manetaw dapat imuniti lagi episode depan...muahahaha *gelak jahat*...

so aku ditugaskan menulis entry ntok mempomot behloger sorg neh...sesape yg bace entry neh silelah pollow beliau sebb behlog dier bukan ohsem tpi ade keistimewaan tersendri..t aku kasitaw ape yg spesel iteeew tpi sblom tuh meh kite tgk sapela yg bertuah iteeew...neh header behlog beliau...sile klik laju2 kalo nk tgk behlog dier..


haaaa..neh la blog si hafeesz amran...juara season 1 NTB anjuran sedara Awie kita *tepuk tepuk*...aku kagum okai sebab dier menang season 1...tahniah kepada Hafeesz sbb menang dgn gilang gemilang menewaskan behloger2 laen...harap xterlambat sgt nk ucap...pestu tgk semua yg join NTB season 1 tuh pon sumer ganas ganas...kiteeew tatot...

haaaa..kn? seb bek aku join season 2 neh..tu pon nyawe2 ikan nk teruskan..bukan senang nk mencari ilham buat entry ngan due date ade paham..haha okai okai...kite teruskn ngan mngenali tuan empunya behlog tdi tuh iaitu si Hafeesz sndri..meh chekidaud..
hai hai...sy hafeesz
haaa...neh la si hafeesz....still mude belia ngan status seorg student...boleh plak kan student berbehloger dlm masa yg sama...taff job taw..aku pon kekadang je hapdet haha...pestuh dier  neh stay kt hulu langat so sesaper nk berjimba sakan kt gabai boleh mintak tips-tips ngan dier *sekati je aku nk pomot cemtuh hoho*...mamat neh jugak suke men bowling...so kalo nk detail lagi sile tnye tuan badan okai..

keistimewaan behlog si hafeesz

kalo korg tgk behlog dier neh...kor akan dpt agak yg mamat neh memang kaki tv...sbb dier neh fan besar rancangan reality tv mcm the apperentice, survivor ngan american idol...haa...kalo korg fan show mcm neh harusla korg dptkn hapdet kt sini..sure leka sejam dua pestu lupe dunia sekeliling...n for sure entry pasal rshow neh dlm english yeee..sile mantapkan english edikesyen korg..*tarian tgn usop wilcha*

pestuh dier neh gak kaki DSLR nikon d3100..neh aku bley masuk line...kinda into these kind of stuff..n dari dier jugak aku pollow blogger yg kaki DSLR jugak..haha gudjob hafeesz..kang bukak tumblr plak updet pic ko kt situ..cuma tu la..pic pic neh buat senak blog nk loading..sbb tu la aku pkai "read more"..sbb ade org komplen berat loding blog haha

pestuh nak tawu ape mubi best? tgk la kat behlog si hafeesz neh..dier suke buat review pasal filem xkisah yg baru rilis ataw dh lame tahap boleh donlod free...so the best part is dier buat sendri tanpa kopipes..usaha okai demi nk buat entry...sbb sesetengah blogger neh entry pon ayat same je dlm wiki...ke derg yg tulis review tuh dlm wiki?? lol

pestuh mamat neh suke jenjalan n camwhore semase jenjalan...haha okai kami photorapher *...katenye* memang tebiat cemtu...sbb dri pic tu mcm2 korg bley dpt..kinda freeze-memory la...so bykla tempat mamat neh pegi semua dier tempek dlm behlog dier...terutamanya mall mall dan mall...so kalo nk tips2 tuh katner best shopping bonus tahunan ke..si hafeesz neh mungkin ada cadangan

last but not least..neh la yg paling aku respek sbb mamat neh wlupon mude tpi menjawat mcm2 jawatan tinggi kt tmpt dier menuntut ilmu sekarang...so overall dier byk la buat entry ala2 brainstroming n idea2 dlm memimpin..berbakat besar la kalo nk memimpin org n semua org mampu nkmemikul tugas tuh..aku? aku awal2 dh serender..handle event pon ntah ape2 aku buat hahaha...

okai..itu sajeeeh pasal hafeesz ngan behlog beliau yg ohsem iteeew..neh mcm sinopsis n kalo korg nk detail lgi sile la godam eh silap..sile la geledah behlog si hafeesz neh sndri...aku disini tukang pomot sajeeeh..

p/s : to hafeesz..kalo ase entry aku neh melampau sgt kasitaw haha...n pic tuh aku ambik tanpa mintak izin..sorry morry! haha



...sekian mekaseh, yg original

2 org ngereco:

PCL said...

gud luck bro..sy akn terjah sana...

anak cik talip said...

pcl pon...gudluck hoho

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?