...org dalam

Jun 11, 2012

- menghitung hari -

heyaaaa....

sepertimana satu-pertiga rakyat kelana tawu bahawasanya aku akan balek beberapa jam lgi *kite suker kite suker* hah...cemtu plak..tade org tawu pon aku nk balek hah kecuali lecture aku asek tnye ko bile nk balek saban hari..menghalau ape? kang aku cbut router tuh bru tawu kihkihkih *gelak syomel..mampu?*

so sementara nk tunggu hari balek neh memang agak meroyan sket *sampai xhapdet behlog..kejam..*..atas banyak sbb senanye...even pon balek kampung neh mcm setaun sekali tuh la yg aku risaukn ...t mcm2 bley jdi..so dgn confidentnya aku deduct cuti dri sebulan jdi 2 minggu..hahaha..

t kalo balek mesti bende first mak aku tnye..."nape muke penuh sgt ngan jerawat weh?"...so sebelum balek mesti la kite pamper muke keh..penjagaan katenye *muntah hijau* pestuh t bley la skip soklan neh...so kne jage kedutan2 halus dan 7 tanda penuaan *ok xmenahan...*...wahai mak...jerawat anak mu inih sebab belaja taw...asal stressje mencanak2 semua nk naek..satu paper satu jerawat...haih..

pestuh soklan kedua bernilai belasan juta ringgit ntok beli plat www..."nape kuros sgt..?" ayoooo neh aku stress sgt sampai tekujat pure2 seizure sbb tataw nk jwb...mak...ramai org nk body figure cmnih taw...waaa giteeeew *hentak pale kt dinding* ...nk wat cemane...setiap ari korban lembu semata nk gemukkan aku memang mustahil la selain aku kne tibai ngan mekdi sbb habiskan stok lembu quater pounder derg..hampon!
aku suke mkn ape...
pestuh dier mesti tegur jugak nape pakai spek segala neh...siap kne tazkirah ckp xmakan sayur la..suke cuci mate la...#eh...yeah rabun aku makin teruk lately..myb sbb dlu suke sgt mean laptop dlm gelap *hah motep?*...mkin2 sekarang tengahari memang aku xkeluar umah sbb silau nk mampos..segan plak mate aku neh nk bukak kalo kne cahaya byk sgt..bukan sbb nk jge kulit hokai
and last skali sebelom balek umah tuh *sesi press conference tu belansung kat epot okeh* so dier tnye "byknye barang bawak balek?.." ye mak..anak mu neh dihalau dri umah mertua..so neh kekdahnye lari ke umah mak setelah dihalau hahaha...memang aku neh jenis byk bwk brg balek kalo cuti..even mase sekolah asrama dlu..asal balek ujung minggu mcm balek ujung tahun.tu bapak aku ckp kalo nk balek t bapak bawak lori ntok ko..bleh angkut wardrobe asrama sekali...lawak kasar plak kn bapak aku...
haaa...sbb tu la aku neh kalo nk balek memang mcm keli xckup air..so kne kretip cemane nk habiskan 2 minggu tuh dlm gaya seorg anak yg baek hoho...so few days neh aku byk kerah tenaga dan minda nk merangka plan katenye..walhal aku buat ape je eh..meh kite refresh dan mencuba mengingat balek...
pestu buat ape lagi? hah..berpura2 berpikir ketika bebaring depan tibi supaya nampak xbersalah dikalangan org2 yg berkerja dlm umah neh haha...aku ase mkn ati je derg...owh what a life...dh mcm zombie plak aku tgk..tpi adela kje aku..mentorrent mubi..t bley wat wayang kt umah...

haaa..see..ingat senang ke nak balek cuti...seb bek mak aku bukan keje SPA..kalo x mesti ramai org menganggur sbb fail intebiu ngan dier hoho..tu la kalo krg nk tgk..mak yg concern ngan anak dier..tawu le rindu letuuu..tpi tanak ngaku...haha..

okai korg..sori la yee lame x hapdet..bz jge muke katenye hoho..babai semua *sambung memvacum behlog ngan halau cengkerik*



...sekian mekaseh, yg original

5 org ngereco:

Faizal Sulaiman said...

selamat bercoti!

iampopo said...

wow!dh takde cengkerik!byk beruang!
hahahaha

Awie Omar said...

SISTEM UNDIAN
NTB2 akan menggunakan sistem undian untuk menyingkirkan peserta
dari permainan.Anda berada di kedudukan TOP 4 dalam CARTA MINGGUAN
episod 9 yang akan dipostkan Khamis ini.

Maka itu... Anda diminta memilih salah seorang dari mereka untuk
disingkirkan dalam episod 4 nanti. Mereka berdua berada di kedudukan
tercorot dalam carta.

Hairy
http://fanomena.blogspot.com/2012/06/tips-berhadapan-lelaki-lemah-semangat.html

Nisa Adnan
http://hanisaya.blogspot.com/2012/06/14-wordless-wednesday-rumah-impian.html

Umumkan keputusan anda dalam kotak komen entri NTB2 - Episod 8
sebelum Khamis - 14/6/2012
Terima kasih :)

Awie Omar said...

MINTA MAAF. ADA KESILAPAN TELAH SAYA LAKUKAN

SISTEM UNDIAN
NTB2 akan menggunakan sistem undian untuk menyingkirkan peserta
dari permainan.Anda berada di kedudukan TOP 4 dalam CARTA MINGGUAN
episod 9 yang akan dipostkan Khamis ini.

Maka itu... Anda diminta memilih salah seorang dari mereka untuk
disingkirkan dalam episod 4 nanti. Mereka berdua berada di kedudukan
tercorot dalam carta.

Hairy
http://fanomena.blogspot.com/2012/06/tips-berhadapan-lelaki-lemah-semangat.html

PCL
http://www.pakciklie.com/2012/06/selamat-tinggal-sp.html

Umumkan keputusan anda dalam kotak komen entri NTB2 - Episod 8
sebelum Khamis - 14/6/2012
Terima kasih :)

NISA ADNAN ADA IMUNITI TIDAK BOLEH DIUNDI KELUAR MINGGU INI.

anak cik talip said...

tetap ngan hazwan hairy biss ehee....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?