...org dalam

Jul 18, 2012

< pengumuman >

heyaaa

woaaa...sedar xsedar dh abes dah NEXT TOP BLOGGER SEASON 2 a.k.a name pemes laennya is BLOGGER 2: FANTASY FOREST yg dianjurkan secara resmi dan live dari sedara awie omar yg turut menyumbang tenaga sebagai juri dari awal permulaan game..giteeew pengumuman ala berita lewat malam...

so arineh lepas abes tarikh akhir pemilihan entry ntok layak ke episode namblas neh aku bru la terhegeh hegeh nk buat entry kasitaw semua penduduk kampung yg blogger 2 : fantasy forest dh melabuhkan tirainya *sob sob*..mari kite berharap agar ade plak season ke 3 oleh sedara awie..kiterg support je :D

so sebelom aku merepek lebih detail meh la aku tayang sket muke antara behloger-behloger yg join game neh diawal minggu pertama...yg pasti aku memang agak baru le dlm memeriahkn dunia behlog neh *tgk bilangan follower dh tawu* somemang teketar lutot la jugak..tpi since sedara awie dh jemput xsalah mencuba kn?..so meh tgk antara antara mereka yg bertarung secara sengit berasap asap minggu minggu lepas..



 and game neh jugak same mcm game realiti yg selalu korg tgk..mesti ade yg tersingkir saban minggu...aku pon takut jugak tersingkir tpi alhamdulillah sgt le sampai ke penghujung game neh sebagai finalis ngan sedari  allya syahirah...so tinggal kiterg due jeh battle sampai ke titisan idea behloging yg terakhir...btw aku ade gak geledah behlog derag komen pasal behlog aku..so meh aku jugak nk buat..edisi membalas entry katenye weee
neh la sedari allya syahirah...pertama kali nk mohon ampon dulu sebab selambe pinggu kidnap pic pakaian beragam ape??..tpi still boleh cam itu adalah allya..ok gurau kasar woohoho..apepon behlog dier best..byk follower kalangan pompuan..neh la sbb best berbehloging..pompuan memang rajen berbehloging..ye la..kretip memanjang sajeeeh idea mencurah2 bak mandi tepi air terjun...aku neh kalo nk buat entry pon kne perah kaw kaw idea...so aku still tataw ape kaitan aku suke berbehloging ngan follower si allya ramai pompuan??
so sedari neh antara behlogers otai yg aku kagum sbb dier belajar kt sarawak..bias disitu *dulik*...jauhh woo dtg belajar..takpe...kite in the same boat..org takan paham cemane perasaan naek "belon" balek cuti...aku saspek jugak si allya neh reti ckp sarawak..jage kaw..aku jumpe aku spiking sarawak je haha..

okai cukop pasal si allya...

bace je komen org pasal behlog aku buat aku tersentuh haha..bab follower tuh memang aku tacing sgt sbb sikit je org sudi nk follow hahaha *gelak nk kasi sedap ati*..bukan ape..aku kekadang syok sendiri *ini dengan confident* suke plak tgk tulisan sendri pestuh aku selesa nk ckp apeje sbb xramai yg tawu behlog aku haha...so ruang kebebasan tu lapang mcm gua niah..aku la tarzan dlm tuh..tpi moden nyer okai...n so my typing skill...now boleh la perang komen kt FB kalo taip dh laju mcm nk belari ke jamban *FB tade..sobs sobs*
aku suke gelak..aku suke buat org gelak..sbb aku suke merepek meraban..so aku curahkn ke behlog supaya boleh plak nk share2 ala chikedis..xke semua readers jadi muda belia pas abes skodeng kn? sape tanak? so campak la botox sempadan Thai korg, bukak firefox n taipla URL behlog aku...tpi tade jaminan aaa korg nk gelak...sbb aku pon xreti nk melawak..so gelak je la ala kadar..terubat jugak hati ini..waaah
gif tuh aku tempek sbb ade dulu cikgu behloger aku ckp kalo nk mengaum entry tuh kasi tempek gamba..so aku buat..tpi mcm bosan sampai sembelit tgk pic yg kaku dan tidak bermanfaat..so aku try gif...mcm best plak kn sbb tapayah loding segala sbb semua tuh milik kekal yutube sahaje..

so neh la disebalik tabir pembikinan nape behlog aku mcm neh..simple sesantai dan memang cara aku menulis/merepek memang merapu meraban camni...tu agak terkejut la bile aku boleh sampai final plak..ase mcm sendu *sejak bile maen ayat sendu? mohon pencerahan* sbb rata2 yg join *sile jeling gif contestant diatas* otai otai belake...aku plak bambi *sile baca bebetoi* yg omey dan baru lepas lam zoo...sungguh terasa jauh beza

btw nak ucap jugak setinggi-tinggi nya kinabalu sebagai tanda terima kaseh sbb invite aritu n beri peluang bertahan sampai le hari neh...segala jasa tuan akan dikenang n kalo jumpe kat mall tuh tegur tegur la..jgn jerit kekuat sgt..malu...apepon agak berdebar nk tawu sape la yg jadi juare..yang pasti bukan sedara awie sbb dier penganjur..eh ngeeeeee...dan juga kepada juri yg disidangi oleh sedara rozuan,PCL,zamani dan arjuna kirana...may the best win..
so okai..neh saje ntok kali neh..rindu plak nk tunggu entry ari khamis pasal imuniti hahaha..kami mohon reunion peserta ntb..kite buat BBQ reramai plak wahahaha



...sekian mekaseh, yg original

7 org ngereco:

PCL said...

Thaniah...kamu 2 orang sememangnya layak diepisod akhir, tak sabar nk tau siapa juara n lepas tu kita BBQ utk meraikannya..yeah !!

Awie Omar said...

hehehe diharap bersabar... keputusannya akan diumumkan bila bila masa saja hari ini. InsyaAllah :)

anak cik talip said...

pcl: hoho..mekaseh...boleh..sile set tempat haha..area lembah klang je..hoho

awie omar : mekaseh..dh tgk keputusan nye...waaa...xsangke plak...allya bukan calang calang behloggers hoho

Nor Zilla Sensei said...

wah, xsgka da sampai phujung da NTB 2 ni. tahniah kat korang berdua ea, bagus jugak cadangan buat BBQ tu, tpi i jauh skrg, kt teganu der. huhuhu

anak cik talip said...

hi sedari nor zilla...aah..dah abes dh pon..alaa...ganu mane jauh..berlari dri kl sampai...t dtg ganu leh tunjuk jalan hoho

Asmar Arafad said...

tahniah, follow here

! Arjunakirana ! said...

rajin korang nie... bagus laaa... tak terjoin aku gagagaga pettakkk :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?