...org dalam

Jul 4, 2012

= awok dan kite =

heyaaa

woaa...sorry ampun pinang sirih junjung segale...tade plak replay wednesday arineh since aku first partime arineh..kat mane? mane bley kasitaw..dh hampir nk tecabut jiwa kantoi ngan CEO kolej tdi * CEO ke?*....xckupu tanah ko belari ke dapo hahaha...kecut bontot sebab ketakutan yg amat...apepon agak best la ntok hari pertama..harap bertahan *tgk staff meal*

so aku buat je la replay wednesday yg delay neh...sbb niat nk buat ptg tdi tpi xsempat sbb nk set date ngan oldtown sbb nak amek card typhoid...so memang mase lapang ntok merpek meraban dlm behlog neh memang sikit sesangat, x mcm staff meal kt ***** tdi..kenyang mcm sawa okai..siap sailang nasik pinggan seblah lgi
so arineh..meh la kite layan plak antara lagu pebret aku yg dri dulu memang jadi halwa telinga la...aku dpt lgu neh dri satu filem animasi yg dh sampai filem ke lima...worthy kalo nk buat mubi marathon sampai ngigau ngigau...citer dier pon ringan ntok dipahami oleh budak semuda pra-sekolah n dipenuhi lawok skema yg sarat...alaa..korg mesti penah tgk..tpi aku dh layan sampai filem ke lima...suke sgt le tuuu

neh la video tuh..neh cover version jugak...so try play..tpi sblom tuh sile la offkan mp2 player kt sblah kiri behlog neh...ntah kenape still auto-play..ni la padah gune bende free hoho


so..okai..kalo korg "open in youtube" kn video neh korg akan perasan yg pompuan neh byk jugak buat cover version ntok lelagu yg laen...yg uniknya bukan sore yg mcm ala2 nyanyi kt club tpi baju dier...setiap kali dier menyutube kn diri mesti dier ade baju yg berlaenan...so bygkn betapa gedabaknya wardrobe dier..ke keje kt kedai bju pompuan neh? ngah fitting bju tros sambar mbr ajak men gitar n pasang kemkoder..hayoo..but she's way too syoomel....sile pakai kebaya pliss


okai...ketepikan hal bju...we all ada kebaya okai *lenggok lenggok*...so lagu neh dri soundtrack shrek..penyanyi asal dier lifehouse...derg neh byk jugak lgu best2..untungla sore sedap kan..kalo aku memang dh bekampung kat albert hall london tuh...nk jugak kalahkn adele wah...lgu yg indah btw....memang menusuk kalbu dan membuatkn aku xserik bercinta *waah... (-__-")*
so apepon sile la layan lagu tuh..aku ngan sebok nk gosok jari sbb dh bau sos neh haha...t la aku buat entry pasal kisah aku menjadi org yg bekerjaya...apepon meh la tgk quote dri shrek sendri...sbb sepanjang mubi tuh byk la yg korg leh belaja...tataw la aku tpi byk la aku dpt tangkap sesuatu dri mubi tuh..mungkin aku tgk mubi tuh mendalam sgt..alahai


 

DONKEY: Cause I’m all alone. There’s no one here beside me. My problems have all gone, there’s no one to deride me.

 The Prince isn't charming. The Princess isn't sleeping. The sidekick isn't helping. The ogre is the hero. Fairy tales will never be the same again.

okai....tu sajeeeh...selamat beramal..jdila manusia berguna..jgn susahkn mak ayah..hoho..aku nk sambung tido haha...penat neh melayan kehendak customer kesayangan...*lelambai*



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?