...org dalam

Aug 1, 2012

= aku takisah =

heyaaa

waaa...dah rabu rupenye..so kalineh baru la nk wat #repwed on time muahaha sebab arineh sungguh free sampai aku bley plak kemas limat segala bebaju melambak ats katil..kalo x katil tu la almari..almari plak convert jdi tempat ternak lipas yg suke makan bontot baju aku..satgi aku sula seko seko ngan ridsect..jgn ckp aku kejam plak

so arineh aku nk tayang plak lagu dari korea...anyong hanseyoo *betoi ke korea-pan semua? lantakla*..aku bukan la fan sesangat korea neh since club pon tamaen lagu derg sbb tkut t semua kuar jdi jambu air...kang dh x macho sbb g club *tepuk dahi*...n aku taboleh nk paham derg sebut ape..kang lidah cramp..taleh nk cemolot eh..eh..puase la
somehow lgu neh asalnye aku dgr dri satu grup koir pacik pacik korea n macik macik korea yg gigih menyanyi diusia emas..untungla cucu derg dpt atok nenek retis..aku dulu manade...tinge neh asek dialunkn bacaan surah suci dari Al-Quran Al-Karim *gituuuu...*...tpi yeah..sungguh la comey derg derg neh koir sakan...neh yutube nye..sile layan dulu..
hamek kaw..terharu kan? aku tgk yutube neh mcm seronok plak tpi teringat plak kat jiran derg iaitu negara jepon...mase insiden loji meletop arituh kn segara veteran menawarkn diri ntok jdi sukarelawan ntok g ke loji tuh ntok repair so radiation stop...tgk..veteran negara jepon g berkorban nyawa tpi veteran korea g menyanyi..sungguh fairy-tale la korea kn..patotla drama pon harus cinta tahap ke langit *aura memboikot detected*

ok...abaikan perenggan diatas..mcm jawapan soklan stpm bahasa malaysia hendaknya...so neh plak salah satu lagu yg dinyanyikn oleh segala pacik pacik dan memacik tdi..lgu first tuh..aku suke plak kn dgr lgu tuh..so neh la video ala bukan cover sbb penyanyi asal buat kt tepi taman je..dan bukan studio..okai sore dier mantap..mampu? sile layan
ekceli kagum ngan gitar kicik tuh...ukelele ke amende...haaa...mane nk carik kat mesia neh..aku tgk gitar kapok je byk..kang bli satu org ckp aku minat search plak..rosak identiti etnik kretip aku *sejak bile ntah*...so aku tgk dri jauh je org maen...

okai..itu saje..sile la layan yutube tuh..ajak mak ayah korg tgk yutube first tuh..mak ayah neh memang mudah tersentuh kalo tgk org org yg berusia dri derg..contoh mak ayah aku..tersentuh la sangat kalo tgk Mak Mah kat TV..gaduh sakan nk tukar channel..naseb akula

so..babai semua...selamat menjalani ibadah puase..jgn makan daging sedara sendri...*lelambai*



...sekian mekaseh, yg original

2 org ngereco:

Awie Omar said...

Salam Ramadhan Hasmi :D
Dah check duit kemenangan yang dapat tu?
hehehe boleh la beli apa yang patut untuk raya ni

anak cik talip said...

salam ramadhan jugak..

dh..thanks haha..tataw ktner dh mane duit tuh..my maybank dah tarekdlu nk tolak byr ASB muahaha..awal lagi nk shopping bro..sale blom masuk lagi..sabar (:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?