...org dalam

Aug 18, 2012

- trip xrasmi part 2 -

...sambung ni *duduk rerapat*

16 ogos 2012
so skip la ape yg berlaku dimlm hari..mungkin kisah dier xsehebat cerita seribu satu malam di padang pasir tahi unta...org begelimpangan tidur beralaskan kain nipis...semangat nk raya sejuk embun pon xkisah..janji sampai...mungkin tu pengubat pengorbanan derg...

so aku dah standby lepas jam 4...aku sahur ala kadar yg charge aku hampir hampir 20 ringgit..kalo g murni mau muntah mee raja aku kot..tpi neh sekeping sandwich sejuk yg lgi dingin dari pagi tuh ngan air mineral ngan redbull...sbb jam 7 tuh aku kne fight...kene gune tenaga nttok mengharungi satu lagi hari...

siap je aku mkn aku g toilet...touch-up sket...aku redah je masuk toilet OKU..sbb besar n aku boleh bwk masuk beg skali...tayah parking kat luar...kang kne geledah plak..maklum la polis kt sini sensetip..beg tuh ingat nye ade mercun ganja kot sbb berat lebih 13 kg...hotak dier...hotak aku jugak sbb bwk beg berat...sakit tgn

pestuh aku g port semalam...semalam jugak brader tuh bgi aku jadual flight ntok arineh...siap ngan bape org penumpang n bape org "standby"...aku dh study mende tuh...dlm setiap flight airbus penumpang mesti ada 180 org je...so dari jadual tuh dah ade tercatat 185..187...179...so mmg dh ade "standby" bape org ntok setiap flight...so jam 7 ade satu seat kosong..n dijangka ada 5 org "standby" kne fight ntok seat tuh...
so jam 7...aku diinform seat tuh dah ade org..aku pelik..sbb setau aku aku sorg je yg stay kt situ kene tinggal...n jumlah org kene tinggal flight makin ramai..kakak sabah semalam pon ade ngan mbr dier yg dah ok ngan muke bleh terima kenyataan...aku tegur la derg..tpi kene senyum dlu...aku plak dh x down sgt..mungkin budak pomouan yg menangis kaw kaw tepi aku tuh lagi dasat kot..kesian dowh..sape sengaja nk nangis macamtuh depan org ramai kalo x kerana sedih melampau?
borak borak cerita derang lagi sadis..tekejut aku dgn citer derg..kalo aku dtempat derg mmg rata LCCT neh aku amuk..ingat kiterg neh bayar 20 sen ke ape naek flight? meh ikuti citer derg

kisah 1 : kakak berdua neh dh dtg awl..tpi same mcm org laen..derg check-in kat kaunter...sbb ade bag kan..ko gile ape nk check-in kt kiosk..same je kne tinggal..so derg lambat n kene beratur kat kaunter service tuh...lastly dpt jugak check-in ngan check-in bag..mase tuh derg nk ke toilet..akak kaunter ckp cepat sket...xsmpai seploh menit derg dtg balek pestuh ne suh kutip beg sbb derg kne tinggal flight tdi...haru x? sdgkn flight tuh mungkin delay ape...semua kot delay 30menit
mase beborak tuh aku ajak derg gelak..tasuke plak sbb aku stress dari smlm...pestu makin ramai kt kaunter service...n ramai yg kne stay sbb jdi "standby"...jam dah pkul 9lebeh...n aku still xdpt seat kosong...aku sambung borak lagi...derg berdua neh ingat aku pon nk ke KK...aku nk ke Kuching la...pestuh aku bukak la laptop sbb nk charge...derg pon tumpang skali mengecas...dh jadi harta awam lappy free neh...

kakak sabah yg free hair tu xpose...duk kunyah chewing gum..kalo polis lalu dier stop..dier ckp...dari aku batal puasa sbb marahkn staff airasia bek aku xpuase..hati xsakit perut pon kenyang...mungkin mase tuh semua emosi xstabil..aku ttp puase...malas nk ganti senanye..pestu dier g duk marah mbr dier sbb dri smlm moody...dari sedih sedih baek happy happy...menagis air mata darah pon xkan derg bagi seat kosong...
kami terus menunggu..dan menunggu kalo ade seat yg kosong..tpi hampa...n jumlah org berbaris kt kaunter service makin ramai..n yg kne tinggal pon..apetah lgi yg potong barisan semata nk cepat check-in...mase neh semua org pentingkn diri sendri..rata rata yg kne tinggal adalah sabah sarawak...well played

...sambung lagi *iklan BERNAS*....sile sedih



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?