...org dalam

Aug 8, 2012

= tanpamu =

heyaaa...

aku kalo bukan pose mmg suke tgk tv waktu sahur..aku ingt dulu mase stpm aku mmg tgk tv pas sahur..sbb mase tuh ade citer yg best best..maksud aku ulang tayang la...kekadang drama melayu swasta and penah aku duk layan satu drama lakonan Umie Aida ngan Aqasha neh pasal citer zaman perang dlu..aku pon dh lupe..kalo xsilap adaptasi dri "tenggelamnya kapal Van Der Vick" ke ape...xsure

penah jugak layan citer dri Pakistan..mungkin la kot..takpon Iran camtu..mase aku tgk tuh mmg pelik sgt sbb dier ketengahkn cara hidup derg zaman belom moden sesangat..so ade certain part tu otak aku taleh hadam pestu buat muke bekerut sbb xpuas ati xpaham..so aku marah kt kucing aku sbb join jugak tgk tv..mcm paham...pui

so ramadhan kali neh mmg aku layan tv sampai azan..bru membuta..err..so byk la plak derg neh tempek drama melayu n antara yg aku tgk is jejak rasul *drama ker?* ngan BFF teman tapi mesra...aku neh mmg xpollow sgt drama segala sbb konsep TV ditempek dlm rumah neh hanyala sebagai pelengkap gaya dan ruang belaka..baru elegan tgk bil hujung bulan sampai 3 angka

aku plak bukan layan sgt..sekadar nk segarkn mata pestuh nk tunggu ngantuk..aku mmg x amek port citer BFF tuh sbb aku lgi layan ending dier...lagu tuh mengancam...so arineh mehla kite tgk ape yg terpilih jadi #repwed ntok minggu neh..wah dh macam carta segala *gegedik nk umum top chart*

okai..pas lemas kejab dlm utube tade plak dier tunjuk video klip yg mase pas citer neh abes...aku suke part tu je senanye sbb mcm nice je flow video tuh..walupon agak ke"kl"an tapi still nice sbb aku suke tgk haha..so tade futher reason sbb knape nice..nak tawu sile la tgk mase sahur..untung untung jumpe la video yg aku ckp tuh...yutube tade...

baidewei...lagu mamat AF neh best jugak sbb mcm pop tpi ade jazz skit...kalo dgr mcm semangat je buat ape ape n makin makin gitar yang mengancam tuh...so jadi meh la kite replay bekali kali sampai tinge bedebu haha...so far aku mls nk tempek cover version sbb depa semua mcm tiru alunan si amir jahari neh n bukan pakai tune derg sendri...n opkos la mamat neh punya lgi best..teruskn buat musik yg indah bro
so neh la ntok minggu neh..aku buat ontime okai #repwed haha..nampak sgt aku besenang lenang skrg neh..so jgn kacau mase aku berjimba dlm kelapangan..selamat berpuasa sumer..



...sekian mekaseh, yg original

2 org ngereco:

Hamba said...

InshaAllah bro :D Makseh :)

anak cik talip said...

welcome..weee (:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?