...org dalam

Aug 15, 2012

= jantung-less =

heyaaaa

woaa...arineh dh rabu rupenye...n aku tersangat plak jarang hapdet neh...ekceli hari neh aku balek tpi after memacam perkara yg berlaku so aku tadapat balek hari rabu tanggal beberapa hari lagi nak raya...memang aku ase mmg dh berasap dah pale mak ayah aku sbb marah atas kelakuan aku arineh...hampooon uolls

so lagu neh aku dedikasikan ke semua staff2 airasia atpon pemes dikenali sebagai penerbangan lokos terbaik di seluruh asia yg bededikasi melayan kerenah aku hari neh...ape citer aku harineh? t la aku cecite cecite..tunggu kemarahan ni reda sket..kang xpepasal lappy aku neh tade keyboard sbb kecewa belaka yg melangit dari tadi..
so...why? napela korg xbersimpati ngan aku yg xseberapa inesen ni? sdgkn aku neh kesian tgk staff laen..bulan pose kot..buat extra work dpt pahala...mane korg nak? sanggup ke tgk org yg nak jumpe family dier mase raya tpi xdpt hanya sbb condition ngan e-book siap term n regulation korg yg sempurna tuh..semua org ade kelemahan..dan pasti aku dh detect kelemahan korg

aku sedih..tpi hikmah besar dpt arineh..n aku bersyukur sgt..byk support aku dpt..n aku sangat hargai ape yg aku rasa...kalo boleh aku kongsikan mmg aku nk besyukur sesangat sbb aku dpt pertolongan disaat aku genting..bukan genting highland yer...tumbuk kang...
so tu je ntok #repwed kali neh..unsur kecewa je senanye...tpi sumhow yutube tuh santek sbb video tuh pon stop motion..kot...tataw plak kalo pakai animation je..ala....aku ase animation pon...okai..apepon harap aku dpt seat arineh..kalo x mmg aku bekampung sini sampai dpt balek...selamat bersahur sumer...



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?