...org dalam

Apr 29, 2012

= aku dan TM =

heyaaaa...

citer neh ari khamis aritu...tpi start petang rabu...pas balek dri CM *bukan contrast media okeh..tpi Central Market*

pestu kan..pepenat la sbb khmis tuh ade test kan..nk study katenye padahal menyempat jenjalan g CM bagai...hohoho

bru je sampai umah derg ckp tenet kene potong...aik?? berangin kejap jiwa ase nk mengamuk...sbb aku xpenah xbyr bil..n paling2 semua dh setel sebelum pindah line...

tibeeeeh
pestu mesti la call customer service yg anggun dan membantu itu...manetawu la kan..try call pakai tepon umah yg memang xpenah diguna itu...pestu blum dail tibeeeeh ade sore pompuan becakap "harap maap ye encik, talian anda digantung since xbayar...xmalu hahaha" err..tade la sore mesin leh gelak plak..ohoo..

aku makin pelik...*sile refer sbb2 musabab diatas...*

memang stress la jugak sbb esok nk test, notes semua lam moodle...ngan penat2 tu tepaksa la mengorak langkah yg longlai ngan belenggang kt cc...seb bek cc tu cepat donlod..boleh balek tido awal...

pastu esok nye trus pas test mengamuk kejap kt TM...siap check semua sistem rupanya!

-bil aku tertunggak lagi..bulan mane? sile check ngan aku sndri haha...rupenye derg TM neh xinpom kiterg kalo x byr bil...

sbb semua neh xterpandang mase pindah...aku dh xde pegang bil mse tuh..xsedar plak kan ade balance lgi...

dh setel arituh trus balek..sbb tlampau penat...kali kedua tumbang depan tv..sedap sgt tido sambil dgr budak2 umah neh beborak mcm kt majlis kawen..kuat yg amat

so far aku respek ngan abg TM tuu..kool je la kn..walopon ade mase nampak dier gabra tgk aku trus nk mengamuk...ye la..sape yg konfiden nk marah2 kalo tade sbb kukuh n mane la tawu kn salah sape..tpi silap aku x dabel check bil sebelum pindah aritu..haish

pepon...selamat ari isnin semua yeeeah!

thanks alot sbb setel ngan cepat secepat duit keluar dri akaun bank aku nk g byr derg TM..



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?