...org dalam

Dec 29, 2012

= 2012 resolution =

heyaaa

wed post kelaut sampai hari ahad...dan ini dipagi ahad ya, 30 ariblan 12 tahun 2012...beberapa hari lagi sebelum tahun 2013...dan seperti biasa..aku kisah plak kan? hahaha as long as clock ticking and im alive...aku bersyukuuur..

*nasty flip hair*
apepon 2012 ada conclusion nya sendrik...how i manage to gather everything, sumpah bukan senang untuk aku jadi stabil macam sekarang, hah! masalah dunia, just fake your smile and everyone will embrace it..shall we? dan  ya...kene move on, do better and enjoy what you love most...terima kasih kepada semua..thats all

p/s : seriously...kepada siapa yg paham, aku bersyukur sangat kamu ada

so here i am..still alive and kicking...dan berada di penghujung saban tahun buat aku realise ape dah aku buat sepanjang tahun and its freakingly awesome...hahaha...tpi lately aku rasa nak balik sangat..apakan daya bapak aku tade buat empangan hidro tersendiri n mmg mustahil nk dpt tiket murah balek kampung hujung tahun ni..so aku decide follow up kisah derg dari phone je..kang pkai skype plak xtido la layan mak aku

teknologi la sangat...

so meh la layan entry asal berbaur #replaywednesday yg xseberapa ini dari danile powter...saat ini jgn cari aku sbb ngan sibuk sedu sedan layan shahdu..raya ke ni? raya la...raya krismas LOL
apepon aku tadela bosan sgt sbb byk benda nk dimain masa lapang neh..eh..sangat eh la statement itu...

contohnya aku buat cut-and-glue *nama reka sendri...aku xtahu nk panggil cmna* so aku buat lipat lipatdari watak adventure time hohoho..terasa jadi kekanak yg girang dan xtahu erti kepayahan hidup di dunia reality...meh chekidaud
okai..tercabar jugak jejari mulus ni nk buat since aku jenis tgn cemerkap n terketar2...dh mcm org xckup glukose giteeeew...tpi seronok walupon xsekemas masa aku buat kt tadika dulu...aku rindu masa tadika...masa kita boleh kencing n berak sekati...eh?

pestu try jugak buat mask..ni real scale...boleh pakai buat merompak kedai runcit kalo pendek akal n nyawa ada sembilan....nampak keksaran lagi..biasala..aku bukan budak seni pon....tpi itulah..demi memastikan semua pihak girang gembira saya akan prektis lagi gigih dengan try buat model human scale plak...tunggu...
*dan boleh join geng ANBU siaaaaa.....*
btw aku nk ucap mekaseh la dekat brader2 pos opis sebab korg accurate plak hantar barang aku kali ni..tadela buat drama suam2 kuku korg ckp interkom umah aku rosak la, guard xbagi masuk la...hoi...so mekaseh la ye..efisien sikit..nak masuk tahun baru ni...mekaseh jugak kat kakak sebab rajin jugak mngepos permohonan aritu...aku ni nk buat ntah nya bila..mls is priority
*shabu ori dari sarawak.....ni craker la...craker yg hanya ada di sarawak*

and then..apelagi ah? aaa...nih aritu tukar dp twitter...maklumla xpernah nk tempek wajah sendiri kang org ckp kita ni fake account lantas xramai follower..blergh...so aku tukar la sbb ada org jugak *banyak plak org ni..* kasi edit pic aku kaw2 pestu tempek jambang...wahaha aku pun serius seriau sbb ye aku jrg ada misai a.k.a somet..tpi admit it..look nice and gangsta..baru rock..
*seploh kali aku tgk mmg aku ckp ni bapak aku umo 20 an cmtu*

huu....agak haru disitu...ok sudah bercakap pasal diri sndri kang org ckp kita mencarik perhatian..ye LOL...kami semua mencari perhatian..sbb kami sendri tidak reti menyayangi diri kami justeru kami perlukan org lain untuk menjayakan part itu....pedulik puuuui!

okeh okeh..cukupla entry rage ni..japgi adela yg nk komen memprovoke..lantak lewwww...aiman xkisah...

bye bye
 p/s : semoga jadila plan paranormal team buat trip g melaka..aku nk join weheeee...tpi practical?



...sekian mekaseh, yg original

2 org ngereco:

Anonymous said...

buuuuuuu~
mne beli cut n glue tue?or buat sendiri?

Anonymous said...

shuwittt yg mashmellow tue!! :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?