...org dalam

Dec 5, 2012

- kangen waklu -

heyaaa
weee..semalam xhapdet plak behlog-forever-alone neh..ah dulik plak aku kn? apepon semalam aku tetibeh stay up merajinkn mata sikit buat buku log..adat sgt student wat kje last menit..termasuk aku...kalo buat awal2 bukan ada org nk puji pon...buat last menit jugak thrill haha..apepon buku tuh siap dan ready nk dihantar...yeaah! cuma tataw betul ke x kat dlm tu hahaha

so esok kne hantar la kt tuan haji n mintak chop sebagai penutup prektikal kiterg..alhamdulillah..ade satu sem lgi sblom abes belaja..cepat plak masa berlalu..best jdik student neh...boleh bejimba sakan mandi sungai...mkn2 mcm esok banjir besar..takpon begelak sakan sampai lecture hentak meja suh diam..mmg xla aku nk jdi lecture pasnih..kencing manis melayan kerenah student...taubat
apepon arineh nk tempek jugakla repwed iteeeew...so arineh aku tempek lagu lama..best la jugak tpi neh cover yg org buat since tade plak official video kt yutube..ok jgn plak nk nanges hentak kaki, aku debik pinggang kang...so layan dulu...but damn...lgu..best sia!
marila berangan..org busking nyanyi lagu neh..mmg aku rakam naek g yuhtube..sygnya aku xreti pegang gitar since jari sosej neh mcm cacat2 je movement dia..so aku pendam hasrat la nk blaja gitar..kang blaja ntah ke mana gitar tu patah 3...so berangan je mampu ni...*duduk atas baldi tertelangkup tepi perigi*
apepon...jaga diri semua oi...bawak kete moto leklok..jgn bawak mcm esok nk kiamat..biar steady asal selamat...ingt seronok ke pasang illiazarof ngan POP berbulan bulan? kalo x silala berpesan ngan org tersayang...awak bawak laju laju saya siku padu padu...

babai semorang...aku xrindu kamu pun (:



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?