...org dalam

Dec 7, 2012

= yuhtube hari ini =

heyaaaa...

phew..bru abes prektikal neh trus nk tebus balek segala pengorbanan pengorbanan suci yg aku lakukan demi nk setel segala koje  rumah yg kiterg kne buat ntok melengkapi segala request request manja lect sempena g prektikal as in ada buku log la...kne kumpul kes la...kene mintak sign la..tpi dirisau jangan sbb semua itu sudah disetelkn dgn gah dan ensem sekali melalui shortcut yg compiden...hell yeah! hahaha

terima kasih kepada pihak yg terlibat dlm mnyiapkn log book iteee...beribu lemon gracias

so arineh aku melayan yuhtube ngan tv tebongkang jdi bekground music je..jenuh aku nk dgr gosip sampai ke berita pon nk gosip memanjang...so kite layan tenet since router aku on selama 5 minggu neh sebagai perhiasan belaka...arineh bru nk guna kaw kaw...router rage on action!

apepon teserempak plak ngan satu channel neh..dlu aku peah tempek yuhtube derg tpi aku xpreview plak vid yg lelaen..so mlm neh aku terview yg laen tuh sbb mcm best plak aku tgk konsep derg..being proud jugak sbb derg org malaysia..tpi sbb utama ialah selepas aku tertgk video neh..aku snapshot je part yg menarik perhatian aku tuh hahaha...kalo korg nk tgk video asal g la channel derg...play la vid derg sampai meroyan

okeh....sapa yg tahu tuh nape part neh aku snap neh tawula kan...hahaha..tadaaaa...apepon byk jugak antara vid derg yg mcm seronok ditgk..n reality is semua very malaysian mentality....aku plak duk layan vid neh dri tdi..mcm kisah drama pendek tpi ada betulnya..xde la jiwang sgt tpi still ada betul nya..so layan la walupon hati korg seteguh karang tpi sekali sekala layan cerita drama cinta merepek sbb benda tu ada betul nya


aaaa...part 2 ada pjg sket...tpi happy ending as always..well semua org nk happy ending la...and so byk lgi vid derg boleh korg tgk sndri..mls nk elaborate lebih sbb nk tgk vid laen jugak...apepon nice lah! great job direktor ans in owner channel yuhtube neh iaitu JinnyboyTV...subs la weih...

apepon babai semua...dah pkul 2 pgi neh..dan aku still cergas..selalu masuk je 12 dh hanyut dlm alam mimpi yg penuh fatamorgana...awuuum selamat malam petaling jaya..selamat malam shah alam...

babai



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?