...org dalam

Nov 15, 2012

- tahun baru dan perubahan -

heyaaa...

okai sekali lagi penjawat awam dan mereka mereka yg disauk sekali untuk bercuti hari neh..ingt tak hari neh hari apa? hari ni awal muharram...permulaan tahun baru dlm islam...permulaan perkiraan tahun berdasarkan peristiwa hijrah yang nabi lakukan yg penuh dgn makna tersendri...*pasang kepiah*

*seronok dpt cuti*
so mcm biasa saban tahun org buat la wish memacam ntok dicapai..ntah sape la trending mnde neh..kan kita ada doa awal tahun? wah...warak le entry arineh...nampak xperubahan kat situ? nampak x? nampak x?*men kompang lelaju*

aku plak dedulu je la buat wish list kan ntok setaun..target dan senarai benda ntok dicapai..tpi bile beralih setahun..habok nya setel..hutang wish setel baeak tahun hadapan..nampak sgt pemalas kt situ..somehow aku neh kuat berangan...jdi wish tu kekadang xtercapai akal...gituu

aku? aku masih mcm ni...aku masih anak mak yg comot..anak bapak yg degil...adik kepada seorg abg yg langsung xtau abg dia buat apa, adik kepada seorg kakak yg selalu memohon kt kakak dier memacam dan abang kepada dua org manusia degil yg aku xsure brapa umur derg...dan diikuti uncle kepada 5 org budk kenit yg takut dgn aku sbb jarang sgt balik rumah...
but yeah...lumrah manusia yg berubah ubah mngikut suasana...aku pun begitu..kecuali rambut belah tepi ni yg menten dari sekolah rendah sbb mak aku trendsetter...tu je la yg kekal sampai sekarang kot..perangai memang lain...contohnya dulu aku mmg xsuka nk bergaul dgn org...

tpi yeah...skrg ni lah aku..mungkin aku taboleh la nk jdi yg terbaik di mata masyarakat tpi lebih memadai aku jdi diri aku dan berjaya atasi kelemahan diri dari mencapai kejaan seperti semua org nak...mungkin tu la definisi kejayaan aku tpi xsemua org tahu kot...semua org nk nampak gah di mata masyarakat tpi jauh dlm hati mereka terasa kosong..disebabkn masa yg byk dicurahkan untuk memenuhi kehendak org lain berbanding diri sendri...
apepon ni khas ntok najib yg aku jumpa kt airport aritu masa balik raya...aku still yg dulu..cuma aku bukan la budak sekolah menengah yg biasa ko tgk..entah mana yg berubah di mata ko tpi bgi aku ko tetap gemuk macam dlu walupon ko confess ko penah pakai saiz s...aku bet tuh mesti bju canterbury kan? nampak sgt nk kencing aku disitu...apepon najib..tade polis boleh boroi...smpan sikit nafsu mkn tuh haha..

sekian semua..babai dan selamat menyambut tahun baru bagi yg islam...ingat...anda dianugerahkn masa untuk menjadi hamba-Nya yg terbaik..assalamualaikum



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?