...org dalam

Nov 24, 2012

- miss me not -

heyaaaa

phew...kinda ease sunny-shiny-sunday hahaha...so bolehla merepek kt sini kn...selain dri tegolek2 kt tilammcm org cacat...ye la...behlog neh mmg tmpt aku merepek pon...tmpat mencurah idea ketika dlm toilet takpon masa termenung...neh bukan behlog pasal hapdet artis...bukan pasal isu dunia...dan bukan pasal behlog pemes yg mengampu ahli politik takpon behlog pasal apdet2 semasa...tpi hanyala pasal aku yg ntah hapa hapa kt sini...*cengkerik bersahutan*

yeah...semua org ada cara ekspresi diri..ada yg menyanyi pestu buat lagu..then buat duit sbb lagu pasal dier clash sedeh nak meninggal sekaligus naik top chart..ade yg reti melukis then jadi art person pestuh bosan melukis trus pemes buat parody mubi tayang kt yuhtube...then ulang buat lawak sama yg xlawak...takpon ade yg meroyan kt tuiter pestuh sumpah seranah bapak sndri trus dpt polower 2 riban dlm masa seploh jam..ok ekspresi diri tujuan asal nk mendapatkn perhatian dgn cara yg mnyenangkn...*angguk anggguk*

so ney la aku buat...aku merepek je kt sini..ade byk sbb nape aku berbehlog..since aku xsuke artis so tade sgt la korg tgk pasal artis mesia masuk kat behlog ni maksud aku gossip derg..please la people..artis tuh ntah hape2 gosip je melata..kalo reti belakon takpela...somehow xsedar ke yg mengagungkn retis tu dh boleh kira macam menduakan tuhan? menguchap anakku menguchaaaap*urut urut dada*

ada org ckp buat behlog neh kalo nak ramai viewer kne bagi ape derg nk baca..so tu la ramai behloger tempek pasal retis...and its all bout retis again...so mcm lebih nk bercerita pasal org yg korg xkenal...silap2 mnyebar fitnah..tu bagi aku la..mungkin derg ada alasan lgi kukuh knape nk berbehlog padal retis...well..kne admit jugak..lain org lain citarasa...but screw that..somehow terpikir gak..neh behlog aku..watpe nk cerita pasal org lain? knape nk ikut apa viewer nak? ni RUANG AKU...so aku boleh taip ape je yg pasti kalo korg xsuke korg boleh pejam mata dan korek hidung dlm dlm ok? deal? haha

sbb tu la aku lebih suka bercerita pasal apa2 merepek yg berlaku..bukan sbb aku tade keje lain tpi mcm behlog neh dh personal sejak aku delete fb..phew xsangka dh lama memupuskn fb official tu dan tade la nk tumor otak baca drama2 hadek-hadek gigih mencari popularity kt situh haha...FTW aku nk layan kn? so kt sini la aku tempek secebis dari memory aku...yg aku bakal lupa seploh tahun dari sekarang..kalo anda dijamin ada memori yg hebat mcm kwn aku yg teror main chess..terror ke? mcm tade life je? hihi

adeje behloger tkut org xdtg jenguh behlog derg..justeru rating turun sekaligus nuffnang xkasi check...so? aku lagi suka kalo behlog neh tade org baca..lagi senang aku nk tulis apa2 tanpa takut ada boundary...sbb tu la sesetengah behlog yg berkisarkn kisah hidup derg prefer jadi anonymous dgn kekdah descreet siap bertopeng sembunyik kat kain batik segala...tpi bgi aku bukan kisah hidup kalo kita xkenal siapa yg jdi tukang karut kisah itu kn? tpi yet still ade je yg prefer mcmtu...cuma harus ada sedikit tokok tambh supaya cerita lagi aummmm dan menyelerakan...adabii *tetibeh*

kekadang tuh kalo rajen aku buat tuto yg pepelik tpi seriously aku suka buat tuto memasak...walhal aku tadela degree dlm kulinary art segala aprove dri segala chef2 handal-mandal dan montel dri seluruh benua tpi aku suka cook sesuatu yg pelik dan seriously mohon maaf kat sesape yg penah rasa sbb aku bet rasa di pelik haha...so pasneh kene belajar la yeah..t senang kalo duk sama weeee

so mungkin ni jwpan aku kalo org tnya behlog ko pasal apa...ya...ni la kisah hdup aku..yg digarap dri setiap detik yg sunyi dan diadaptasi dari minda yg letih mencari makna aku dilahirkan...sepanjang pencarian tuh ni la aku taburkan kisah kisah bodoh dan dongen dan fairytale yg aku buat...well aku bukan nabi..so do korg..so shut up and read..xpaham sila email dan aku direct je ke spam....mnyemak...wahahaha

apepon entry neh just nak tempek pic ni je...nampak sgt mnyimpang dri tajuk weeee....


babai....



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?