...org dalam

Nov 4, 2012

- sentiasa dan selalu -

heyaaa....

lama mnyepi skijap...kne amik semangat esok nk mengharungi hari hari penting bergelar student..ye...esok kne perform sebaiknya dari aku yg memang lemah serba-serbi..ntah kenapa kali ni tampak hambar...aku kurg yakin nk berpraktikal...mungkin dah dipenghujung semester

dan ya..ini yg menakutkn...aku terasa sejuk kesekian kalinya..apa ada dihadapanku bkl meragut segala yg aku ada..tiada satu pun yg berbisa selain hati yg keras hanya untuk mendongak ke atas...ibaratkn kaki terpaku tpi hanya mata yg terkebil kebil melihat semuanya melayang..semua yg menjadi pengukir senyum tawa...gelak dan tangis...melayang bagai mimpi yg panas

hanya tgn yg menggapai untuk membangkitkn aku dari dilema...dilema yg berjawapan pasti...dilema yg merubah segalanya..sebagai penerima perjuangan baru..apa yang aku ada..hanya secebis senyuman mu...yg menjadi panas hambar pagi...sebagai bintang di bumi melata...dan aku lah yg menyambutmu dri jatuhnya malam semalam

panas itu memang sakit...pedih..denial...refuse...tpi dakapan hangat mengasapkn ruang ruang yg terbina...mungkin aku patut mencipta mesin masa...kembali ke zaman dahulu...zaman big bang dan menghalau bulan2 penjarah...supaya kau kekal dilangit malam..tanpa gangguan kosmik yg menjatuhkan..bukan sebagai penyebab engkau batu yg membara...bukan sebagai pnyebab aku bergelar tukang besi..yg mengimpalmu menjadi sesuatu
mungkin daya yg ada macam memaksa..sbb aku ingin mengimbangimu melihat lagi indahnya embun dan dinginnya salji...supaya engkau kenal erti perihnya panas dan lembutnya bayu...kerana semua itu dilepaskn semasa kau dilangit biru...dimana tempat yg kita xbertemu..hanya berjauhan dalam satu ruang yg sama...

jadi inilah aku..yg sentiasa bangun untuk menyedarimu...yg memiliki hati kecil yg mempunyai ruang ruang dan tangan yg kecil untuk mengimpalmu...jadi maafkn aku disaat ini...kerana suatu hari nanti kau akan mnyedari tujuan ini semua...kerana ini adalah satu GERAK HATI...dari kita yg bernaung dibawah langit yg xbertepi
dan semoga ruang ruang itu aku manfaatkan..percayalah..tiada siapa yg bagus dlm hal ini..kecuali aku yg mengimpalmu dari batu dan cebisan cebisan panas sehingga kini..

dan kadang kadang terasa terlalu melebih dan memaksa...sentiasa

babai



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?