...org dalam

Mar 4, 2012

- #TJParanormalTour part 1 -

 holaaaaa...adeeeih...ase nk wat entry tpi ase mls pon ade sbb tenet lembab..n juga nk tunggu abg mazidul nye entry kuar dlu (serius xsabar)...agipon nothing much tpi self-experience je...

myb kbnyakan korg pkir mende2 mcm neh kolot,khurafat,merepek or buang masa...bgi org yg tawu ape nilai2 yg terselindung di sebalik ape yg derg alami ataw rase...its priceless..

semuanya bermula bile aku purchase #TnG twitterjaya tu..siap pollow lagi retis twitter sorg neh..@soulzoul...dri beliau la aku dpt tawu pasal grup @entiti666 neh skali...

ditakdirkn derg buat la aktiviti kt negeri yg memang jdik peberet aku dri dulu...negeri 9...apelagi..trus tnya cmne nk join...

dh ikut segala syarat2...weekend lepas aku pergila ngan derg neh..sape? ramai la jugak..best!

tempat? jeram toi...jeram neh ade tujuh tingkat n diambil sempena tok batin (kot) yg mndiami kwsan neh...nice spot ntok bkelahbagai ngan anak pinak...meriah

so aktiviti mcm yg korg tgk kt tv tu la..seekers...(nampak sgt mls nk bercerita)

motip entry part 1 neh aku just nk kabor pasal ape yg aku ase...

memang first time decide nk pegi aku cuak..mcm takut2...tpi aku sedar..aku takutkn ape yg sbenarnya...paling2 pon korg hanya dengar citer then korg takut..

n mlm tu memang diuji...yg pelik nya aku tataw nk respon ape..serius...org ckp kalo doer dtg blu meremang la..tengkuk sejuk la..tpi aku? telinga teramat panas...muke aku kebas..merah padam...

mase kene tu memang aku blur..sbb tanggapan aku pasal "derang" amatla meleset...memang takut ade tpi tepikir gak..tang mane yg ditakutkn? kite same makhluk tuhan..n sebaik2 kejadian adalah manusia...

balek je memang aku dpt pengalaman baru..minda terbukak sikit..yg kolot2 tu buang ke laut..menyempat jugak tnye ustaz yg join mlm tu pasal mende neh n few question yg aku ragu2 selame neh..alahamdulillah...byk mende aku tahu..

memang...kalo ade ksempatan alen memang aku join...to grup penyingkap fakta...korg awesome!! next time wat kt swak plak...



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?