...org dalam

Oct 16, 2012

= M.I.S.T.E.R.I =

heyaaa....

kekadang aku neh agak noob kalo berhadapan ngan bende yg aku tataw...so arituh aku try setting twitter nye page pakai lappy since aku layan tuit pakai bb jeee...so xpernah bukak pakai lappy sbb notti masuk mcm xsedar n kalo bb ade notti bunyik...okai notti tuh nottification okai

so mase check tuh aku ade tgk mende nih...aku tertanya la apa fugsi dia...lama gak nak cari menatang mana yg nama header tuh...so aku pon mls nk amek tawu sbb tuiter neh mane ade org sebok nak setting kaw kaw kasi cantek mcm fesbuk kan....lagipon tuiter neh simple jek...
so tdi aku try la gegatai nk tukar header...sbb nk tawu tang mana header tuh so aku amek la pic random pestu scale kn ke 1200x600...waaa...dh mcm tuto...aku bet korg pon xterpikir nk buat mana yg suka on-the-go kalo bertuiter neh..so tadaaaa...neh la terjadi kt "me" page aku...bukan "home" page okai..kire profile lah kononnya..n baru aku tersedar..neh header rupanya..
selama neh aku ingt bar nipis kt atas tuh header...alahai bengap sgt tanak kaji sbb mls kan..so neh la header header tuit yg org sebok dok tuit kt taimeline...so aku agak ketinggalan....so sesape yg belom ubah tuh ubah la...kasi meriah sikit baru sedap dan bersemangat nk stalk...contohnye polower aku yg pemes sorg neh..beliau belom tukar jugak header beliau...mungkin sibuk layan peminat takpon kontrak stuntwoman iklan kosmetik blom abes...kate diri tuh retis..retis kene la haptudet macik oi oi..
sadis tgk profile mcm ni...kite ni kene urban sikit hahaha...nurul najwa silela pasang header..jgn pakai pic tunggu bas tuh..kang ada yg terlajak lagi hahaha...

apepon neh je la nk meraban pasal mlm neh..btw hari ini sangat panjang..selamat malam semua...

btw jgn lupe pohlow tuit aku --> incik_hasmi

babai....*sambung menuit*



...sekian mekaseh, yg original

1 org ngereco:

iampopo said...

bhahahaha...
busy layan peminat kt bb tue yg twitter web terabai LMAO

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?