...org dalam

Oct 14, 2012

= komik : hujan =

heyaaa....

weee...lame jugak xtempek komik hasil culikan selamba "save as.." kt behlog neh..so mlm neh dpt plak ilham pas menjadi bijak pandai cerdik  cerdas A.L.O.N.G tdi dgn mengunyah cereal sebab mls kelaut nk masak..okai panjang dan annoying..tpi ade kak pah kesaaah? *flip hair*

ok brader ni over sgt flip hair *urut minyak angin kt dada*
so apepon meh tetengok dedulu komik iteeeew....tadaaaa *drumroll*
okai..simple je..tpi aku suke je mende sesimple neh..atas sbb tuh la aku xpenah nk laya dregenbol takpon narultad dlm bentok komik...sinchan ok sket sbb byk lukisan bertemakan bontot..eh..betol la hahaha...okai abaikan...
okai..bercakap balek pasal komik asal yg ditempek tuh...mungkin korg penah rasa kot...when something bad happens and you just accept it...wlupon mende tuh korg xsuke or sakitkn korg..korg just redha n pejam mata dgn harapan semua benda tuh berlalu dgn cpt wlupon setiap inci diri kita terasa dicarik-carik...
yeah..aku pon..sometime aku akn berfikir "oh...aku yg dulu mungkin pernah buat org macam ni..sakitkn hati org..termakan hak org..tercurik harta org..so kalo kene tuh diamkn ajela..."so bukan nk kata poyo tpi tuh je la cara nk pikir positif kn..selagi korg menolak kebenaran tuh selagi tuh sakit dia membahang...sbb pemikiran yg kolot neh mcm kete pancit...selagi xtukar tayar (as in ubah cara pemikiran) selagi tuh la korg takan kemana...

somehow aku redha sbb aku dh mls nk bertindak as in aku rasa benda tuh dah xmampu aku handle dan teruskan ntok berjuang..mungkin sbb aku dh tiada pilihan lain ataupun separuh dari jiwa aku diragut...takpon dh sampai masanya aku beralah...kekadang jadi org tabah (as in aku bukan tabah..cuma aku xsuka nk bergantung harap...so handle sensorg la ye) ni susah..org mls nk kisah sbb org tahu korg boleh handle..xpula derg try tgk  dlm hati...begelora boleh patah 3 pulau jepun
ade jugak sbb org redha ntok mintak perhatian as in melemahkn diri dgn bersebab hnya ntok perhatian sesetengah pihak..contohnya tgn terluka sikit sebab jtuh tangga gara gara licin..tade la patah sampai tesembul scaphoid tpi nk jugak gigih buat titpic..waaa...giteeeew meraih perhatian kejap..kn dah kene bebel haha
sbb tu kalo aku nk buat jahat kt org aku slalu berpikir...aku akan hadapi benda yg sama nanti..kalo aku rasa aku boleh tanggung aku akan buat as in bagi aku bende tuh xmemudaratkn sgt...kalo benda tuh terlalu sensetif dan sakit..bek pikir 3 hari 3 malam bertapa kt jeram..silap2 lumpuh sampai ke tua sbb aniaya org..x elok taw...tpi aku budak baik la..takan nk pedajalkn org..

okai...tuh saja kali nih..tadela schuweeet sgt entry neh..aku dh kehilangan bunga nk menulis...celaru ni sampai kecelaruan identiti...harap the-next-hasmi ada la idea ntok digarap sebagai entry...walhal bende neh aku tuliskn sbb aku rasa aku kurg bercakap ngan manusia dh sekarang...adapon aku menipu dibalik senyuman dan peramah sebagai seorg service staff...kecuali ada baby comel *tarek tarek pipi*

okai semua..selamat malam malaysia...selamat malam petaling..selamat malam shah alam...selamat malam sadong jaya...



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?