...org dalam

Dec 11, 2010

--less is more--

grrr...memang aku suke dok tingkat seblas ni tpi ade la certain2 benda aku xsenang ngan para (banyak kot~ haha) fenduduk PKMS (sila tafsir sendirik!)...aku memang xpaham nape la derang nye pangai cam diva2 sana sini...haiyoh..update status!

citernyer bermula...

#1 tengah aku syok2 baru je bgun tdo (maseh ade bekas2 bantal kt muke hahaha) tup2 etibe ade org ketuk pintu...trus effect seram kuar huwwaaaa...(tyme tu pgi lagi lol hahaha)..aku bio le..buat2 xtau le katekan haha ye la...kalo ikut betul2 mane de org dok gegeh ketuk pintu pagi2...sekurang2nya bagilah SALAM...adegan tu berlanjutan selama 10minit..dlm ati aku.."gegeh org nih" so bukak la ku pintu tdi kan...punya la saspen! derang org masjid gupenyer! haiyoh...dh le aku ngan boxer n bju tido je..malu kot...trus diorng bckp tnpe tnye aku dulu..(mintak izin la retinye...) diorg bla2...bla2 bla..(haiyoh! dh tyme tu aku nk kemas2 trun kelas lak tu..paham2 la feeling2 nye kan)...soakibat xdpt nk tahan so aku ckp.."wahai abg2 sekalian...saya disini ingin menyatakan bahwasanya saya ingin mandi & turun kelas!" pastu diorg bg slm n blah...

moral of the story: adesss nk berdakwah kene gaye gak abg wei..sye tau la ari tu mybe korng training tpi ade gak carenye..bukan maen redah...saya tau la agama sya tak kuat tpi still kite kene hormat org gak...ok?

#2 haha nih lagi satu...ari tu la kan..aku g la buang sampah kitorng kt dapur tu..dh tahap nk reput je aku tgk..kesian tgk ulat ade masalah setinggan kn..so aku nk send derang g hotel lgi besar kt bwh tu muaahahaha so mcm biase..pakai lift kan turun..xkan le nk pakai tangga...tngkat seblas wooo..ingat kaki aku dari mesin tebu ke? haha so aku ngan Tekeq(nama sebenar..nak kenal sila PM saya haha)..so dh sampai bawah tetibe la jumpe pakcik misai putih tu...tau x..ngan selamber dier ckp "mesti berbau lift nih!" dah le depan2 aku lak..seb baek dier org tue...sempat gak ak tgk muke pakcik tu..adesss..org tue nih...jgn le ckp cmtu..plastik tu kering k(kecuali ade baby2 maggot kering hahaha)..xde basah2..elok je lift lepas tu..xya la nk kutuk2...dh le org raai tyme tu..nk carik pasal sungguh org tue nih...

lakaran muke pakcik itew..kalo korng jumpe bebaek tau..dier ade magik pan hahaha....

moral of the story: hormatla jugak org mude walupun kamu tue..kalo kmu x tunjuk teladan cmner kitorng nk hekot? ye x pakcik janggut putih?

haha itew je...puas haku haha...so korg kt luar sane..jgn maen2 tau hahaha (mcm iklan p1 max je haha ahhh~ diorng curik idea aku hahaha an? an? an?)



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?