...org dalam

Jan 19, 2013

= pengisian =

heyaaaa...

*krik krik krik...*

ok...merasa kaw lawak basi mbr2 aku kalo derg tawu kite ade citer hot hot tpi derg saja jual mahal tanak dgr....sudahnya buat frasa dia atas sbb jeles leteeeew hahaha...fyi aku mmg xlayan citer melayu...apa nama dia? setia hingga hujung prektikal? aku lgi suka *kriuk kriuk kriuk*...dh macam iklan mee sedap...god bless indonesia

apepon a slow week untuk aku...duk kt CTsuite..ok nama gah semacam tpi tade la sehebat keje2 dokter yg teror sgt buat IV line dikala staff nurse dh tewas nk crik venous vein...sudahnya penuh la tgn patient ngan kapas sbb kne cucuk...itu ngeri...lagi ngeri bagi dokter yg menggunakan bahasa standard ntok pacik degree level upsr itu..mind your words doctor

cmbesa..since klang masih mngamalkan sistem pemerintahan beraja dan segala nya still otai otai belaka, aku kje nye mngecop borg register je..mls nk masuk bilik CT since kolej kiterg ketara pngeluar radiologist2 yg bersijilkn diploma walhal study blom abes..penghayatan watak radiologist diterapkn masa prektikal seraya mengganoyingkn kami yg student ni jugak...aku hanya mampu senyum sinis sebelum ada someone kne lipat tiga dgn emergrncy troli itu...

in b4...lawak chinesse news paper tu sungguh xmenahan okai...kredit tu kak An yg xsengaja bergurau kasar bila menukar radas CT scan dari chinnese paper kepada chinesse news paper..chinnese paper tu absorbent ntok alas montot ok...btw support paper cina...they all telus dan pic  pon daring daring..phew

senanye arini temank kasi #repwed haha...apepon meh layan cover satu lgu neh...ori nye aku xsgt sbb mcm autotune sgt...so sesapa yg suka tu no offense..music way too universal...sekati korg la nk minat apa..cuma jgn ajak aku karok etnik kretip...mmg aku sumpah korg jdi keli goreng...muktamad!

layan semua...jemput jemput..buat macam yuhtub sendrik


asalnya aku tergerak nk dgr cover pas tgk PITCH PERFECT...ok aku slow poke sbb bru tgerak nk tgk...tu pon pas dpt dri org yg donlod mubi segigihnya *clap clap clap*
and certain scene dri movie tuh mnyentuh hati kami yg berjiwa lara dan jiwang karat after midnite...owh dan kami bangga dgn itu btw...apepon aku suka part ni je..the truth always hurt but from it you learn how to bleed and heal...




and yeah..seamat berhujung minggu semua...and even sekejap masa yg ada..terasa berbaloi untuk semua senyuman sebelum tidur...

babai semorg



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?