...org dalam

Jul 13, 2012

- music tag ala barat : ehsan tumblr -

heyaaa...

agak semakin menjarang plak nk hapdet behlog neh...lagipon ilham memang xmencurah-curah melainkan entry nk memuji sehabs baek pasal kerenah custemer yg nonsense..boleh? tanak la..kang kne bako plak behlog aku..xpepasal bos xbagi OT lgik..xmampu ler nk beraye kang...xboleh plak nk sogok anak buah semua berpuasa pestu upah ngan duit raya bebanyak

tetibeeeh mlm semalam aku ditag plak kat tumblr neh..ade mamat omputeh yg xtido lagi tetibe DM tumblr pestuh suh buat mende neh..aku nk je buat tpi takot dier tapaham melayu...so aku buat kt behlog neh sekaligus pomot blog aku ke arah international..dasar pandang ke timor leste *nk jugak sambung*

so mende neh senang je...g la music library pestu select semua lagu..pestu play dlm music player pestu shuffle kn dulu senanrai itu dan play secara random..kalo da ipod yg memahal gile babas tu lagi ampuh..kite walhal xmampoo so pakai music player kt lappy sajeeeh *flip skrin lappy*

okai..neh la senarai aku dpt pas next next next kan lagu sbb tanak amek mood then meroyan memalam buta...meh kite tingguk anak anak..

How Are You Feeling Today?
munajat cinta : dewa 19
- hoh..mentang-mentang la dh malam...n I is rindu katenye *blushing*...tpi memang la aku slalu berdoa tuhan skynet kan kekaseh yg baek hatiii....yg mensyintai akuuuuu...apa adanyaaaa *siap nyanyi lagi*..

Will I get Far In Life?
 havent met you yet : michael buble
- adees...kalo mcmtuh belum jauh le perjalanan idop aku neh...uhuuu...ke aku yg blom jumpe siapa diri aku...mungkin tu je bru lengkap kot..
What Is my Best Friend’s Theme Song?
 until the end : avenged sevenfold
-haaa...sape xckp aku layan avenged? neh haaa..lgu kiterg member kawtim ne...so maksud dier disini kiterg kawtim jdi malin sampai penghujung hayat..woaaa *brofist*..tpi ntah mbr mane plak minta avenged neh?
What is/Was High School Like?
 beautiful day : U2
- beautiful sgt ke sekolah mnengah aku? kalo stampin cayela seronok cam giler..ase nk balek sane n jdi student form 6 balek hoho...pestuh dpt plak warden sekepale cm student..lgi la indah dan berpelangi saban hari
What is The Best Thing About Me?
gives you hell : the all american reject
- haha ye la kot...im gonna give you hell kalo cube buat onar weih...so jgn memacam woa...tpi ekceli aku kalo org baek aku bayeeek je..kalo jahat tuh aku buat xendah...*tgn kat bahu mate keatas*
How Was Yesterday?
she flys me away :  nemesis feat jason derulo
- sape plak she tuh weih?hahaha lagu neh aku dpt dri incik rizal a.k.a ex-manager oldtown dlu tempat aku prektikal..eh..partime la..so kalo aku dgr lagu neh mmg aku teringat segala insiden kt oldtwon...kne serang la..kete terbakar la...blok umah kiterg trbakar la...kes tade air..kes tade letrik..kes dpt gji *eh..tu pon kes ke?*...phew..so yesterday *flips hair linsay lohan*
What is my Love Life Like?
somebody that i used to know : gotye feat kimbra
- awuuum...dh kenape neh plak masuk list yg mega random neh? mungkin la kisah cinta aku cenggitu..tpi still pas ribut ade pelangi..so lagu neh ditujukan ikhlas kepada ex-ex-ex sy yg pernah dirindui dgn ucapan dtg beraya kt umah sile bergilir-gilir...sekian *kemahen menipu nye*
What will my Parents Say To me?
 your call : secondhand serenade
- "i was born to tell you i love you" woaa..power ayat neh kalo mak ayah aku ckp..uhuu..tpi memang kalo in any situation yg memerlukan perbincangan pasal aku mesti mak ayah suh aku decide sndri..even dri aku seorg budak kecik yg baek, annoying serta comel *dabek dada*


What Song Will They Play On My Funeral?
 rocketeer : far east movement
- ayooo..."fly" ke aku mati t weih? ce jwb pak iman? eh sebagai melayu sejati mane la org maen lagu mase mati weih..org bace yassin...mende la aku ke-barat-an sesangat neh..

How Does The World See Me?
shizuka : redline 95
-  hahaha dh mcm rockers plak dh...tpi rangkap first tuh betoi la..."and when people step out this redline ,
i will never let them to go
"...so kali neh satu dunia ckp "it was you *aku le kan*..call me and told me ,
help me up and shine up my life
..." waaa..kiter suker kiter suker..

What do My Friends Really Think Of Me?
i write sin no tragedies : panic at the disco
- *facepalm* aku neh tukang ckp perkara sebenar dan jdi spoiler ntok semua org? takpe..demi kwn..tpi kalo aku nk buat ape yg dlm video klip neh buat memang mustahil la..lgi elok mbr aku tuh sedar diri sndri hoho...

What is the World Keeping a Secret Of Me?
love will come through : grey's anatomy
- byk sgt simpan rahsia org neh...tpi tu la...demi kasih dan syg takpe kot nk store rahsia bebanyak..aku mungkin mcmtu..so jgn tkut nak ceciter ape ape kt aku..aku xshare kt sebarangan org..wah..tpi aku tataw plak kalo world yg simpankn rahsia dri aku..ape plak rahsia iteew? jeng jeng jeng

How Do I make Myself Happy?
sempurna : andra and the backbone
-kesempurnaan ko sebagai manusia dh buat aku happy weih..so tayah le tanya si kevin zahri tu cemane nk shape body la..lalalala...ko dh sempurna sebagai manusia :)...oh harap maap..ruangan ini agak over..sile skip kalo ada antara-antara anda ase nk muntah hijau..hoho
What Should I Do With My Life?
 bila aku jatuh cinta : awi rafael
- aku tade keje laen..bercinta sajeeeeh...tanpamu katenye...sekian..tpi mmg la..kalo dh name manusia tuh kalo dh jatuh cinta calendar pon boleh lupa taw...aku tade la kronik sgt lupe calendar kang lupe birth day dier naye wooo...xpepasal perang muncung sape lgi jauh

Will I Have Children?
no boundaries : kriss allen
- acemane neh? banyak anak ke ape? weih...aku bukan generator nk hasil anak reramai..*pitam*...cukup bulan boleh bukak hostel aku...adeh

What is Good Advice?
kehadiranmu : vagetoz
- okai..lagu neh memang best okai..sile dgr dan hayati..sesape je yg muncul dlm pikiran korg tuh la kekaseh awal dan akhir level jamal abdilah nyer otai..so lgu neh memang best advice..kalo korg ngan rerindu ke sile la dengar sampai pitam nescaya sedu sedan sedih sbb sendu hahaha...cubala tpi mesti pas midnite ntok effect lgi mustajab *isyarat ibu jari*
What does everyone Else Think Of My Current Life?
 jet lag : natasha bedingfield feat simple plan
- aku jet leag ke dimata korg? alaaa..mende jetlag tuh aku pon tataw...jet yg lagging ke? *selak kamus tatabahasa sendri sambil letak tgn kat bahu mata keatas*
What Type Of Men/Women Do I like?
demolition lover : my chemical romance
- lagu neh pasal pasangan kekaseh yg mengorbankn diri derg demi cinta..waaah gitu..last lgu neh samada derg mati ditembak org tembak diri sendri tu yg x pasti..kite kene jumpe gerard way demi pencerahan...tpi bgi aku adeje cara laen kalo nk berjuang demi cinta, cumanya sanggup n x sanggop je la kn...org yg mcm tu la kot yg aku nk...*waah..noted*
Where Will I Live?
price tag : jessie jay feat b.o.b
- haaa...see? mesti nk idop kt tempat memewah...mall besar kiri kanan atas bawoh..waah harusla kering poket saban purnama...pestu je-jang je-jang...ba-bleng ba-bleng...pestuh cukup tawarikh harusla hantar memo permohonan peminjaman sejumlah uwang ntok survive sampai gaji...aku le tuu
What Will My Dying Words Be?
baik baik sayang : ST12
- org nk meninggal mesti mengucap..aku plak bajet drama indon g ucap "baek baek syg...t jgn lupe sedekah yassin taw...jumpe kt atas...*teeeeeeeeeeeeettt....*" ....ok stop merepek...meremang tawu!
okai...cukop sudaaaa sampai disini sajaaa *ternyanyi*...so long ntok entry yg tertunggak slame 2 hari sbb penat sgt nk menaep segala...so henjoy sumer..happy isnin-nian!



...sekian mekaseh, yg original

0 org ngereco:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...sile klik

...label

student (62) bosan (50) cuti (30) #replaywednesday (29) weekday (26) memori (19) gile gile (17) sahabat (16) yutube (14) entry in serius sangat (13) brotips (12) vision college (12) NTB (10) anak mak yang comey lote (10) cinta (9) htar (9) makan (9) test (9) prektikal (8) saya (8) weekend (8) Air Asia (7) komik (7) movie (7) sarawak (7) buwek (6) cinta monyet (6) kasih sayang itu suci (6) love u (6) budak stampin yang baek ati (5) comic strip (5) grey's anatomy (5) jenjalan (5) raya (5) sayang (5) ade org kasi (4) bbm heng la...apedaa (4) kisah askar dan seorg budak perempuan (4) lapar (4) mengurai (4) mercun (4) smka shoaw (4) tutorial (4) aku (3) alasan (3) awas (3) bapak (3) cheese (3) cheese cake (3) hari guru (3) kucing (3) lebat (3) magik (3) mengamuk (3) paradigm mall (3) picassa (3) rosak (3) seram (3) smk dpha gapo stampin (3) #TJParanormalTour (2) TM (2) ade (2) bbq (2) cheese cracker (2) cik Eyma (2) comel (2) cume (2) dan berkhasiat (2) encik abah (2) exam (2) hidung (2) mak (2) malaysia study (2) melaka (2) modem (2) partime (2) tag (2) terukir dibintang (2) the fray (2) twitterjaya (2) uban (2) video (2) vision food fair (2) AIA (1) MAS (1) adventure time (1) bahasa sarawak 101 (1) biodata (1) buku (1) cik Tajju (1) cikgu matematik (1) crocs (1) dslr-like (1) gif (1) hantu (1) hari ibu (1) hungergame (1) hutan (1) keluarga (1) left4dead (1) marche (1) minyak masak suci murni (1) mirrormirror (1) monday (1) nando's (1) new year (1) panjang (1) pulau pinang (1) rage (1) rambut (1) sedikit (1) segan (1) selipar (1) the avengers (1) tmnet (1) varsity (1) vigilstudio (1) yuna (1) zainal abidin (1)

...problem?

warning : blog neh penuh ngan mende2 merepek n semua yg berlaku adalah benar dan bertapis..sesuai ntok tontonan umum yg reti membaca...no hurt feeling...n semua pic dlm neh ntok suka2 je..so tade yg elok ditenung lame2 hahaha...ade kekurangan sile tegur n if korg nk remove ape2 pic ke dari blog neh sile kontek tuan tanah...apepon..selamat membaca...
adios amigos santros
~
yeehaaaa!!!
*efect bunyi kuda*

...meh tgk heartBeat weh

aku dah ade...korg bile plak?